2013. december 10., kedd

lazy

Ha a lustaság fájna, ordítanék.
Megint nem írtam jó ideje a blogba... Szeptember óta. Azóta sok minden történt. Igazából nem is jutott eszembe h nem ártana néha blogot is vezetnem. Se baj :D

“Ha ez élet dögunalom, nézd meg, mennyi energiát fordítasz rá! Soha sem hallod, hogy valaki azt mondaná: “Hajnalban kelek, edzem a testem, tanulok, ápolom a kapcsolataimat, teljes gőzzel dolgozom – és SEMMI JÓ nem történik az életemben.” Életünk egy energiarendszer. Ha semmi jó nem történik benne, az a te hibád. Ha majd egyszer felismered, hogy a befektetett energia alakítja a körülményeidet, akkor már nem leszel áldozat.”
.Andrew Matthews – Hallgass a szívedre
Igazából a lustaságról akartam egy idézetet, de... ez belefoglalja a lustaságot is és az igazságot is. Elgondolkodtam rajta, s rájöttem: teljesen egyetértek vele. Én foglalkozom a barátaimmal >lásd mostanában Luppi és Naru< és furcsa mód látom, hogy ők sem szarnak le. Ahogy a gyakorlati helyemen is... mivel nem csinálom azt, hogyha Isti feltesz egy kérdést, és nem válaszolok, pedig nagyon szeretném ezt csinálni... Tegnap is. Összetalálkoztam Gergővel, én mentem volna a Westendbe csak járkálni, mert egyszerűen nem akarok hazajönni... Nem volt hozzá hangulatom, mégis vele mentem, törődtem vele, beszélgettünk. Ezekkel az apró dolgokkal törődünk az emberekkel, és talán észre sem vesszük, hogy mennyire jól esik, hogy meghallgatnak, hogy lehet valakivel beszélni... Igazából a téma elveszik, csak beszélgetni. Jól esik kiadni magunkból a napi feszültséget, elterelni a gondolatainkat. Mennyire könnyű is ezt társaságban nem? Másra gondolni, nem a problémákra. Szóval most felszólítlak titeket, akik olvassátok ezt: gondolkodjatok el az idézeten! Na jó... eltértem az eredeti témától ._.
Nos~ Gyakszi helyem: A Nyugatitól lassú gyaloglással 2-3 perc. Tök jó, hogy közel vaaan~ (╯°□°)╯. Nap közben van, hogy el kell vinnünk 1-1 munkát. 10kor és 2kor van egy tíz perces szünetünk és délben egy félórás szünetünk van. De napközben, telefonra ilyenre kimenetünk~ Négyig vagyunk bent, ami amíg bent ülünk nem annyira sok, de ahogy hazaér az ember (fél 6) egyből sok lesz... Kivéve, ha nem akarsz itthon lenni... És még nem mentél el, maximum a Westendben lévő Sparba. Szóval ilyenkor nem nagyon van időm. De legalább a hangulat jó és a buzis megszólalásokból sincs elég. :D Kiégetnek esküszöm! Ma (12.10) az egyik dolgozó srác (akinek még nem sikerült megjegyeznem a nevét) elméletileg megfogta Gábor seggét. °^° Ott voltam, de nem azt néztem x'D És vannak hasonlók.
November. Nyissunk egy halloweeni partyval. Maga a party jó volt, sokat ökörködtünk. Cilivel és Dittával lenyomtunk egy üveg vodkát. Ők meg eltulajdonították a telefonom :D Én meg: "jó... mit írtatok ki? xD" Nekem nem ütött be a pia, csak megéreztem... Jobban éreztem, hogy összeakad a nyelvem, de ez alapból így van xD. Jó volt, addig a pontig amíg Angi mesélni nem kezdett... Tudni illik előzőleg ment el tőlünk Hisa, akire pedig a házigazdák 50%-a haragszik (értsd: négyből kettő). Meglepődtem, hogy Tina nem hozta fel a Hisa témát. Csalódnom kellett: felhozta, csak akkor amikor én nem voltam bent. Plusz nem húzta tovább, gondolom nem akart balhét. Netalántán rájött, hogy ott helyben felpakoltam volna és azt mondom: Bocsánatot kérek Tina, de én hazamegyek, mert elegem van abból, hogy ezt a csontot rágjátok, ahelyett, hogy leülnétek beszélni. De amúgy így kell ezt. :D Haza felé úton meg sem szólalhattam. Végig a nővérem beszélt, én meg nem szakíthatom félbe... Mindegy. Akkor megharagudtam rá. De ezt mindig azzal intézzük el, hogy én lenyugszom és el van felejtve... Mert ha VÉLETLEN felhozom, akkor én vagyok a rossz. Nekem nem lehet igazam. Tipikus.
Hei és ilyesmi téma~ öhm... ráírtam Heire. Elmondtam neki szépen a bajom. Beszéltünk... egy ideig a mi problémánkról, majd arról, hogy neki mennyire rossz, mert hogy családilag is problémái vannak. Mindig vannak neki és nem hiszi el, hogy másnak is, csak azt nem traktálja másra, ahogy ő. Ő folyton leszól mindenkit, ahelyett, hogy megpróbálna normális ember módjára beilleszkedni egy kicsit. Nem azt mondom, hogy gyökerestül változzon meg, de fákk... ne várja már el, hogy mindenki hozzá fog igazodni. Szóval... meg lett volna az esélye, hogy kibéküljön velem. Én hülye még kezdeményeztem is, de neki nem kellek. Nem baj, nekem kell? Nem. Komolyan. Bánt, nem erről van szó, nem fogok hazudni, de nem futok olyan vonat után, ami már elment. Kíváncsi vagyok, hogy most, hogy magára haragított engem, mások csalódtak benne és Yuukiban,( mert őket egy kalap alá veszik - nem is értem miért. tipp? :'D -,) mit fog csinálni? Lassacskán elmarja maga mellől az embereket, és megmarad neki a "profi Hei, akire mindenki felnéz, mert olyan jó rpc-s" cím.... Dicsőség!
Yuukihoz annyit fűznék hozzá, hogy rám írt és lefolytattunk, egy kajak vicces beszélgetést. Bemásolnám, hogy legyen egy jó napotok, de ennyire nem vagyok köcsög. De egyszer, ha még jobban elássák magukat a szememben, kirakom nektek. Azt hiszik komolyan, hogy majd én fogok menni hozzájuk? Nem. Elnézést arra nem méltattak, hogy visszavegyenek ismerősnek. Sokat elmond róluk. És nem tudom, hogy Yuuki hogy akar barátokat szerezni, ha senkit nem nevez annak. A barátságnak vannak szintjei. - facepalm - Nem igaz, hogy erre nem jött rá. Megértem hogy van neki Kiru meg Hei... meg elméletben én is a barátja volt...vagyok (szerinte). Whut? (" Elnézést arra nem méltattak, hogy visszavegyenek ismerősnek. ") Whut? Oké. Az, hogy a Kumikos profilomnál fent vannak, nem jelent mást, csak azt, hogyha egy rossz szavuk lenne rám, akkor lássam. Azon a profilomon semmilyen kommunikációt nem folytatok le :D Kivéve, ha meg kell védenem magam. De megtaláltam a fehér oldalt is az rpc-sek körében <3 Na erről nem fogok nyíltan beszélni x'D
Shigete Yuu
Szebb napot nektek<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése