2013. szeptember 28., szombat

Struccpolitika

Éljen Rákosi! Ja nem... ÉLJEN A STRUCCPOLITIKA!

Rákosit majd mindenki tanulni fogja. Fel kellett állni és ütemesen tapsolni kellett, ha megjelent. Belegondolva kicsit illik ide. A másik pedig tökéletesen megállja a helyét. Szerintem az én oldalamon is... valamennyire. De annyira nem, mert én hajlandó vagyok meghallgatni, mérlegelni, sőt még engedni is.

A struccpolitika ritkán kifizetődő, jobb tudomásul venni a tényeket és vigyázni arra, nehogy belőlünk is statisztikai adat váljék. 
Csíkszentmihályi Mihály

Bunkó vagyok? Sebaj. Nem mindig vagyok én a kedves, a megértő, az eltűrő és még sorolhatnám. Ez már kicsit sok volt. És, hogy mire van a strucc politika? Heire. Kirakott egy képet, hogy mennyire kétszínűek az emberek, én meg aláírtam, hogyha rám céloz, akkor jöjjön ide és mondja a szemembe, beszéljük meg... Mert így ezzel csak ugyanazt csinálja, amit ő állít másokról. De igazából, mindenki magából indul ki, szóval min is lepődök meg? -sigh- Ez van. Az ő válasza tömören annyi volt, hogy esze ágában sincs magyarázkodni. Itt ajánlanám mindenkinek Karinthy Frigyes: Tanár úr kérem; Magyarázom a bizonyítványom művét. Ott az egyik fél magyaráz-elmondja a gondját baját. Ezzel ellentétben megbeszélni, pedig azt jelenti, hogy leülsz valakivel és kölcsönösen elmondjátok a bajaitok és közös nevezőre juttok a problémában. Igazából mindegy. Meg fogja még járni a struccpolitikáját.
Én az utóbbi fél évben egyáltalán nem fanolom, meg ilyesmi mert... nem. Így is hatalmas az egója, hiába mondja, hogy nem. Hiába mondják, hogy egyáltalán nem változott meg... a f*szt nem! Én nem fogok a képébe nyalni, csak azért, mert tényleg rohadt jól rajzol. Ezt aláírom. Hülye, aki nem látja. De emberként... Egy úttal elmondom, hogy miért nem nevezem magam rpc-snek :'). Mert egyszerűen felfordul a gyomrom, ha arra gondolok, hogy velük egy kalap alá vegyenek. Undorító, amit egymással csinálnak. Nem mondok neveket, mert nem lenne fair velük szemben, de mások is ezen a véleményen vannak. (Plusz úgysem hinnék el az emberek, hogy ő/ők mondta/mondták). Nemrég még köpködtek egymásra, mostanra pedig újra egymás seggében vannak... Valahogy egyik féltől sem értem meg mi ez a nagy újra összeborulás, mert mindketten úgy köpködtek egymásra, hogy... -nice-
De amúgy, ha valaki kíváncsi az ALAP problémámra, ami kiverte a biztosítékot... nagyon szívesen elmondom neki. Négyszemközt. Facebookon, skype-n. Bárhol, amit csak mi láthatunk~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése