2013. december 15., vasárnap

Animekarácsony

Volt egyszer egy Mondocon Animekarácsony
Millenáris-Mondocon-Animekarácsony. Sajnálom Mondo... nem tudsz a millenárisra jó cont szervezni. Ez valahogy nagyon nem jött be..
Lehet valakinek diplomája, de attól nem lesz magasabb az intelligenciája.

Amennyire vártam a cont, annyira nem tetszett. Lapos volt. Kezdjük ott, hogy egy ismerősöm mondta, hogy 1 kassza volt, így nem haladt a sor egyáltalán. Bementem után az első reakció: mi ez a sok ember? Owo Rohadt sokan voltak. Még kint találkoztam Diával és Ritsuval. Velük mentem ideig, amíg el nem kezdtem fázni. Ők cigiztek, szóval különváltunk. Felmentem az emeletre és lepakoltam a cuccaimat. Utána felöltöztem, majd smink~ Egész sokan fotóztak ^^ Jó érzés volt~ :33
Sokakkal találkoztam mint mindig~Dia, Ritsu, Remi, Yuno, Cili, Esztella, Isti/Lloyd (valaki dobjon meg a skype címével D:), Saku, Eszti, Hana, Lencse, Luppi, Naru, Naru uncsiöcsse, Hisa, Luggi, Bibi, Yume, Berci, Chibi és oké ennyi volt D:
Lényegében mászkáltam, beszélgettem... Nem sokról maradt le az aki nem jött el. Két perfet láttam, azok egész jók voltak. Többit nem volt kedvem végigülni. Hazafelé a nyugatiig Yuméékkal jöttem~ Jerry esett egy szép nagyot xD
Igazából tényleg nincs mit mesélnem a conról... unalmas volt ._. Viszont élveztem h fotóztak~ egy jó pont x'D Hazafelé betalált egy pasi... volt szerencsém és Rudnayig jött... (egy megálló tőlünk). No comment... hogy az emberek mennyire utálni akarják a másikat. Van egy diplomája, de a spárnál dolgozik. Levéltárba vagy ilyenbe mehetne dolgozni... és leszól másokat, csak mert őneki van egy diplomája. De ezen kívül nem igazán látok benne semmit. "Ha tényleg kék lenne a szemem, már megpróbáltam volna lebeszélni rólad a bugyit." Van egy barátnője, akinek van egy gyereke... tőle. "Nem akarlak megbántani, de azért elég kicsi a melled. De el tudnék vele játszani." Persze. Erre van szükségem... Ez a találkozás sorsszerű volt... Megtanultam belőle, hogy akiknek magasabb a képzettsége, mennyire lenéznek másokat, ha az intelligenciájuk, hogy is mondjam... nem épp a legmagasabb. Megtanultam, hogy ne nézzek le másokat, mert nekem olyan képzettségem lesz, amilyen nekik nem. Rájöttem, hogy mennyire utálom az ilyen embereket, és hogy én soha, de soha nem akarok ilyen emberré válni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése